لحظه های ناب انتظار

اولین ملاقات پزشکت مامانی

1391/9/3 22:24
نویسنده : مامان و باباش
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوبی عزیز دل مامانی و بابایی؟ چهارشنبه رفتم دکتر مامانی تا واسه وجود عزیز تو تحت نظر باشم دکتر هم گفت هنوز بتات پایینه منم کلی نگران شدم گفت ی هفته دیگه برو آزمایش بده اگه به 1000 برسه خوبه سه هفته دیگه برو سونوگرافی اما اگه به 1000 نرسید بیا پیشم اولش کلی ترسیدم اما بعدش فهمیدم الکی ترسیدم آخه من سپردمت اول دست خدا بعدش حضرت علی و امام حسین و فاطمه زهرا....

خلاصه مامانی اومدم و پنجشنبه دوباره رفتم آزمایشگاه بتام شده بود 582.1 و این یعنی که تو همچنان داری رشد می کنی و وضعیتت خوبه مامانی ... حالا باخیال راحت 3شنبه یا 4شنبه آینده می رم آزمایش و مطمئنم که بالای هزاره....

مامانی جونم واسه تمام خاله جونی هات دعا کن تا نی نی بیاد تو دلشون واسه خاله الهام خاله گلی خاله نازی خاله هما و همه ی خاله جونی ها.....

راستی مامانی امروز روز شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) بود حتما خودت متوجه شدی امروز مامانی دلش خیلی هوای امام حسین(ع) رو کرده بود و یه عالمه گریه کرد اگه ناراحتت کردم ببخش مامانی

دوستت دارم مامانی و لحه شماری می کنم واسه بقل کردنت مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

گلی
4 آذر 91 10:06
مامان تهمینه جونم نی نی رو به خدا سپردی از خدا بهتر که دیگه کسی نیست. انشاا.. سالم و سلامت میاد تو بقلت و سال دیگه با هم میرین عزاداری. بوسسسس
lili
11 آذر 91 10:30
عزیزم مطمئن باش این نی نی شیطون سالم و سلامته و داره تند تند بزرگ میشه....
حسنا
16 آذر 91 21:41
سلام تهمینه جون وبلاگتو لینک کردم لینک کن وبلاگمو
...
7 بهمن 91 11:13
مبارکه مامانی
لیلا
7 اسفند 91 21:05
سلام عزیزم ایشالا نی نیت و خدا واست نگه داره.واسه منم دعا کن مامان شم.اگه دوست داشتی به منم سر بزن
دریا
3 آذر 92 23:14
سلام عزیزم توکلت به خدا باشه مطمئن باش بهترین ها رو نصیبت میکنه ان شالله با دل شاد میای و تو وبلاگت بقیه خاطراتت مینویسی عزیزم خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم